Kumpulan pengguna VTLS telah ditubuhkan pada 17 Ogos 1999 dengan 7 keanggotaan iaitu Perpustakaan Negara Malaysia, Universiti Putra Malaysia, Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI), Pusat daya Pengeluaran Negara (NPC), Jabatan Perdana Menteri, Institut Latihan Diplomatik dan Hubungan Luar Negari (IDHL) dan Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang. Penubuhan kumpulan pengguna ini adalah untuk bersama-sama berkongsi pengalaman dalam mengendalikan perisian VTLS.
Kumpulan Pengguna VTLS seluruh Malaysia.
LIBRARY NAME/ PROJECT | SOFTWARE VERSION | INSTALLATION YEAR/ UPGRADE |
---|---|---|
Institut Bank-Bank Malaysia | Virtua | 2004 |
International Islamic Digital Library (IIDL) | Union Catalogue | 2004 |
International Medical University | Virtua SLE | 1995/2002 |
Inti International College Penang | Virtua SLE | 1995/2002 |
Jabatan Hal Ehwal Wanita (HAWA) | VTLS Classic | n.a |
Jabatan Muzium dan Antikuiti | Virtua SLE | 2002 |
Jabatan Pengairan dan Saliran | Virtua SLE | 1996/2003 |
Jabatan Ukur dan Pemetaan Malaysia (JUPEM) | VTLS Classic | n.a |
Kementerian Pelajaran Malaysia | Virtua SLE | 1994/2003 |
Kementerian Pertanian Malaysia | Virtua SLE | 1994/2002 |
Kolej Islam Selangor Darul Ehsan | Virtua SLE | 2002 |
Kolej Tunku Abdul Rahman | Virtua LLE | 1995/2003 |
Malaysian Institute of Engineering Technology | Virtua SLE | 2003 |
Open University Malaysia | Virtua LLE | 2002 |
Pahang Skills Development Centre (PSDC) | Virtua SLE | 2002 |
PERDANA Leadership Foundation | Virtua LLE | 2004 |
Perpustakaan Negara Malaysia | Virtua LLE | 1988/2004 |
Pusat Latihan Kecemerlangan Koperasi | Virtua SLE | 2003 |
Taylor's College | Virtua LLE | 1994/2004 |
Universiti Kebangsaan Malaysia | Virtua LLE | 1999 |
Universiti Malaysia Sabah (UMS) | VTLS Classic | n.a |
Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS) | VTLS Classic | n.a |
Universiti Putra Malaysia | Virtua LLE | 1987/2001 |
Universiti Tun Abdul Razak | Virtua LLE | 1998 |
Universiti Tunku Abdul Rahman | Virtua LLE | 2004 |
Yayasan Sabah | Virtua SLE | 1995/2003 |
No comments:
Post a Comment